Blogger news

Jumaat, 25 Mac 2011

Lawak MatLufhti90!!!

Assalammualaikum!!! Well, semua orang tau. Kita masing-masing ada cara-cara yang tersendiri menghilangkan bosan & tension. Begitu juga si bro matlufhti90 ni, cara terbaeeekk bagi dia ni pulak adalah membuat video-video lawak bermesej. Kiranya kat youtube, dia ni top jugakla dikalangan pelayar-pelayar video youtube tempatan( tak tau nak cakap apa perkataan yang sesuai..huhu). Apapun, usaha mamat ni dalam memberi mesej-mesej kemanusiaan disebalik humor video tu agak menjadik & kena dengan apa yang nak disampaikan.

mesej: tak kisah siapa anda, anda tetap cantik & secantik-cantik manusia adalah peribadinya...



mesej: industri perfileman Malaysia tak sah kalau takde sence macam ni..


mesej: setiap manusia seharusnya mempunyai kekuatan jati diri & pendirian


mesej: Jagalah kebersihan alam sekitar...


mesej: sayangilah ibu anda & selamat hari ibu!!!


Actually, ada banyak video bro ni. Tapi, ni jela yang antara aku suka sangat sampai tengok banyak kali...hahahahahahaha. Apapun, semoga bro Matlufhti90 akan terus menerbit video-video lawak namun berpengajaran ini. Sesuai gila kalau kasi budak-budak (especially adik aku yang degil suka buang sampah merata-rata) tengok video-video camni..Ganbatte matluhfti90!!!

PS: sebenarnya aku malas nak buat entry panjang-panjang...hahahahaha

"Hello world there!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...