Blogger news

Selasa, 29 Mac 2011

Sifat EXAM-NISM melanda kembali!!!!

Assalammualaikum!!! Korang semua apa kabar?? sihat? Alhamdulillah. Aku kat sini pun sihat jugakla, cuma kadang-kadang tu kesihatan terganggu sikit coz selalu tak cukup tidola, makanla, kasih sayangla...hahahahaha. Takdela, aku ok jek. Cuma sekarang ni aku agak hardworking sikit untuk menjamin masa depan aku sekarang ni.

Sekarang ni aku tengah study week. Aku tengah dalam mood exam dah ni. Tengah gabra & cuba menambah ilmu sebanyak mungkin. Aku cuba sedaya upaya aku untuk melakukan yang terbaik untuk last year ni. Aku tak nak terkandas pergi practical nanti kat Hospital Kuala Lumpur nanti. It's my time to shine. Ya Allah, i'm begging for Your Mercy, please don't let me down, aku tak sanggup fail paper lagi. Aku nak pergi melangkah ke hospital & melakukan jasa bakti kepada penduduk Kuala Lumpur dengan memberi khidmat X-ray terbaik dari diri ini.

Filem "RAY"...wait until exam finish eyhh....huhuhu

Tentu korang pelik semacam kenapa aku blogging, sedangkan cakap tengah study. Urmm..good question. Seperti korang tau, blog ni la tempat aku bercerita pasal apa yang ada dalam otak aku sekarang. Selagi aku tak luahkan apa yang ada, selagi tu aku macam tak senang duduk. That's why aku selalu tambah entry. Bukan nak "fly" dari study, juz nak ada satu wadah untuk melepaskan apa yang terpendam & geram yang ada dalam kepala batu aku ni. Sepanjang waktu exam-nism ni, banyak benda aku nak buat terbantut/ditangguh buat sementara waktu memandangkan exam ni adalam my top priority sekarang ni. So, kepada kawan-kawan aku, aku sorry sesangat kalau aku tak dapt join korang joli mana-mana sekarang ni. Sekarang ni aku teramatla busy & sibuk menyiapkan diri dengan segala kemungkinan pada minggu peperiksaan.

Sekarang ni, aku kembali ke pangkuan keluarga untuk mencari pedoman dari Pn Alina, HOD Pengimejan Diagnostik Hospital Alor Gajah & serta warga Juru X-ray. Aku sekarang benar-benar mengharapkan bantuan dari mereka untuk memantapkan diri di hari peperiksaan. hohoho. Macam tu serius sekali aku belajar. Ingat aku mengadap blog ni, aku tak study la. Urmmm...singkat sungguh pemikiran kamu itu. Aku sekadar untuk melepaskan perasaan sahaja. Iyola, kalau mengadap buku 24 jam pun, belum tentu masuk otak kan?? Study Smart, NOT Study Hard!!!

Memandangkan malam makin larut, setakat di sini sajalah celoteh aku. Nanti aku akan sambung lagi bila terasa nak kongsi apa-apa nanti. Apapun, terima kasih pada korang semua yang melayari blog aku yang tak seberapa ni. Keep Enjoy It!!!!

PS: Doakan aku berjaya untuk final exam untuk semua subjek yek...:)

"Dua tiga boleh ku cari....Manakan sama Tuan seorang"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...