Blogger news

Selasa, 29 Mac 2011

Manusia/Haiwan/Alien????

ha ni..ambo ado nak oyak soh bondo ni...sapo-sapo ado koncing manieh,darah tinggi,gawut, lomah jantung, duk blake sikit, blake sikit...kalo raso nak kelik, kelik, kelik~~

Assalammualaikum semua!!! Seperti headlines di atas, aku turut terkesima serta bingung untuk menyifatkan samada insan(?) ini masih patut dipanggil manusia atau tidak. Mana taknya, dah macam takde rupa manusia lagi. Menakutkan orang lagi adalah.














Entahla, mungkin diorang bertindak sedemikian rupa atas nama memperjuangkan seni or kebebasan untuk eksperesi diri. Tapi, kadang-kadang aku terfikir jugak, diorang ni tak terbayang ke macam mana esok diorang tua ke? Iyolah, kalau 1 badan dah jahanam sampai macam tu, pastu bila dah tua dengan badan berkerepot macam tu, mesti lagi horrror lagi. Apapun, kepada yang teringin nak cucuh tatoo kat badan, ingat-ingatla efek dia bila kita dah tua& mati lepas tu. Takkanla kita nak takutkan anak cucu kita tengok muka kita dah rupa macam tu.

Kalau nak buat tatoo tu(Islam MELARANG ummatnya mencucuh/melukis pada badan/tatoo), tak payahla over-over sangat. Buat kecik-kecik sudahla. Tak payahla nak tayang besar-besar sampai orang nak dekat pun naik takut. Juzz simple-simple jek.

PS: Sekali lagi, Islam MELARANG ummatnya melukis tatoo pada badan. So, jangan korang(beragama Islam) gatal-gatal nak try benda alah ni. Takut teman memandangnyerrr~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...