Blogger news

Khamis, 22 Mac 2012

Lawak Pakcik Makcik!!!!

Assalammualaikum, semua. Dah lama aku tak post gambar-gambar lawak. Hurm, har ni, aku nak berkongsi sedikit dari gambar-gambar yang aku ambil dari page Saya selalu tengok wall awak bila saya rindu. Untuk entry kali ni, gambar-gambar yang aku pilih adalah bertemakan makcik pakcik yang sempoi dengan gelagat diorang. Aku tak taula kalo ada orang edit ke, photoshop ke, pedajal orang ke, tapi yang penting lawak & membuatkan kita ketawa bila melihatnya.

pakcik pun terer main snooker

terbaik punya protection (takut mato podih tumbok bawang)

ehem ehem...selamber makcik ni..kantoi ngan bos karang

1st time pakai helmet ke pakcik??

buek posing mulut itik, makcik..pahtu, boleh post kek fb "i x chumell..^_^"

lmu tak mongonal usio~~
i

kalo ado orang nak ragut makcik, makcik koja ngan ghimau!!

Sekian lah gambar-gambar ini. Aku akui aku tak berapa pandai nak letak tagline sesuai dengan gambar-gambar kat atas. Pandai-pandailah korang buat definition korang sendiri. ciao!

2 ulasan:

  1. hak hak hak....yg tumbuk cili tu lawak lah.... amboi x takut ke dok atas harimau tu....siap buat "peace" lagi...heheheh....:)

    BalasPadam
  2. hahahaha....tu rimau dh jinak tu...dh brapa lmer makcik tu training...

    BalasPadam

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...