Blogger news

Selasa, 28 Disember 2010

mendadakan LASER!!!!!!!

Salam, guyzz. Actually, aku tengah merayap baca Berita Harian Online. Saja nak update hal-hal terkini pasal dalam& luar negara(nak beli surat kabor kodokut bebeno..hehe. then, aku terjumpa satu tajuk yang agak sensasi untuk diceritakan. sama-sama hayati yekk..


Usaha ganggu tumpuan pada perlawanan akhir Piala Suzuki

JAKARTA: Aktres seksi terkenal Indonesia, Julia Perez (atas) yang terkenal dengan panggilan 'Jupe' berikrar mengganggu tumpuan pemain Malaysia dalam perlawanan kedua final Piala Suzuki AFF di sini, esok.
Jupe kesal dengan tindakan peminat bola sepak Malaysia mengganggu pemain Indonesia dengan melakukan ‘serangan’ laser ketika perlawanan pertama di Stadium Bukit Jalil, Ahad lalu.
Oleh sebab itu, dia akan membalas dendam dengan mengenakan pakaian seksi yang nampak dada bagi mengalihkan perhatian anak didik K Rajagobal.

Perkara itu disuarakannya ketika dihubungi wartawan Indonesia yang kemudian membuat soalan susulan sejauh mana dia serius dengan hal berkenaan.

“Ya, saya serius. Biar semua pemain bola sepak Malaysia buta. Saya akan pakai baju belahan dada supaya mereka buta. Ini adalah laser ciptaan saya,” katanya lagi.

Untuk berita lanjut dapatkan akhbar Berita Harian hari ini.


haaa....begitula ceghito gamaknyerrrr.....karang dikomplen Indonesia ni bodoh, 1Indonesia karang attack page den ni baru nak membangun ni. namun, apakan daya. kita rakyat-rakyat Malaysia diminta buat dano jela. Biau nampak berilmiah sikit..hehehe. Walaupun ambo ni taklah gila bola, makan bola, minum coca-cola(isshhh...promote pulak), tapi eden dengan patriotismenyer mengucapkan selamat berjuang& maju jaya pada semua pemain Malaysia yang akan berlawan nanti. InsyAllah, kejayaan akan berada dalam genggaman kita.

PS: Sok, ramai yang datang stadium bukan orang nak tengok bola...duk nak tengok buah dada ang jer....aduyai~~

"Kekanda dimedan perang..Adinda dimedan seni..sama-sama berjuang, sama-sama berbakti...Semoga tabah hati"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...