Blogger news

Khamis, 24 November 2011

Sekian Blogging

kini bebas...gambar kat genting...



Assalammualaikum semua. Lama dah tak bersua berceloteh yek? Urmm, kalau nak dikira, dah msuk 3 bulan jugak aku berpuasa blogging. Dah tahap bersawang, penuh jin dalam rumah kalau 3 bulan tak berjenguk kan? Apapun, Alhamdulillah ni bukan rumah, ni cuma blog jek. hahahahaha. Sekarang ni, aku rasa dah tiba masa untuk aku aktif berblogging sekian lama sepi ruangan aku ni.


Ke mana aku menghilang yek? Aku tak menghilang, juz busy jek. Kalau korang ada baca entry-entry sebelum ni, aku ada beritahu yang aku adalah pelajar Dip. Medical Imaging tahun akhir & sebab tu aku terlalu sibuk untuk update blog aku. aku kena lebihkan masa & tumpuan dalam pelajaran terlebih dahulu dari blog ni. so, faham-faham jela kan student life? lepas tu, kehidupan berpraktikal pun menyebabkan aku tak sempat nak update apa-apa cerita pun. penat seyh. habis kerja, balik bilik, makan , kemas bilik, gosok baju, baca buku, lepas tu tidur. keaadaan dengan takdenyer link internet menyebabkan aku langsung takde masa nak jenguk-jenguk blog. kalau jenguk pun, tak tau nak tulis apa coz takde idea terlalu spontan untuk menulis.

sekarang ni, walaupun aku dah free, dah habis study, nak cari kerja, banyak masa terluang, aku akan luangkan masa untuk meneruskan minat aku untuk menulis. cerita novel aku pun akan disambung & kepada mereka-mereka yang tertunggu-tunggu sambungannya, mohon maaf akan kelewatan untuk menyambungnya. InsyAllah, aku akan meneruskan novel tersebut. mungkin blog aku tak la sehebat mana, at least inilah satu-satunya penanda wacana untuk meluahkan pendapat dalam sesuatu perkara..PEACE

"tengah cari idea nak menulis...."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...