Blogger news

Isnin, 31 Januari 2011

busy weyhh...BBBBBZZZZZ!!!!!!




Assalammualaikum guyz.. hehehehe. Lama gak aku tak update blog. Adakah aku telah bersara dari dunia blogging??? OOHH TIDAK!!! Actually, bulan januari ni agak aku agak busy sikit. Mana taknyer, still awal sem lagi. Banyak benda nak kene manage awal-awal sem ni(alhamdulillah, thankz to my planner to keep all my important&event list). Sekarang ni dah tinggal final year. Akhir bulan 11 ni, aku graduate. huhuhu. Well, wish me luck!!

Tengah malam-malam siapkan assignment ni, dah alang-alang pasang t-net, why not spend few times to update my blog, rite?? hahahaha...pening seyhh hari-hari mengadap kojo jo. Dah tak mengantuk ni, bukak blog, tengok latest cerita dari blog kawan-kawan& update dengan perkara semasa. Tapi, memandangkan dah lama tak update, so aku dah ketinggalan banyak cerita-cerita sensasi yang boleh dibuat isi blog ni. Tapi, apakan daya, study ku menuntut pemerhatian yang lebih dariku. aduyai~~

Well, walaupun bz dengan belajar, itu still tak menghalang aku dari menghadapi pelbagai kisah hidupku: dapat anak buah sulung(YEAHHHH!!!), wallet aku hilang(B*****!!!), repeat paper dengan jayanya, jadi MAHSA Representative dekat Education Fair, love life yang agak...(tak tau nak cakap apa~). So, tu jela kiranya sipnosis sedikit sebanyak post yang bakal aku post tak lama lagi(itupun kalau tak bzz...ahakzz)

Urmm...sekarang ni, dah nak pukul 5 pagi. Aduyai, tak tidur lagi gamaknyer aku ni. Mana taknyer, BZZZZZZ!!!!! Walaupun mata ni macam nak melanyut, tapi jari ni still gagah nak tekan keypad sambil layan HURU HARA FM....hahahaha...apapun, BZZZZNYERRR!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...