Blogger news

Sabtu, 1 September 2012

Selamat Hari Raya 2012!!!

Assalammualaikum,



SELAMAT HARI RAYA!!!!

Hehehe. Lambat gila aku ucap. Macam mana aku tak lambat? Asyik kerja, kerja, kerja!! Huh, itulah, dulu waktu takde kerja, nak kerja. Sekarang dah kerja, nak cuti lak, sambung update blog (tapi cuti pun tak update gak. hahahahaha). Entahla, Nak buat macam mana. Selalu penat. Tapi, jika ada kelapangan yang betul-betul lapang macam ni, aku try update jugak. Biasalah. hahaha~



So, kesempatan ini (walaupun macam dah terlewat), aku still nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua muslimin muslimat yang sudi melawat blog aku yang tak seberapa ni. hoho. Almaklumla, jarang diupdate. But, kalaula takde kekangan waktu, InsyAllah aku akan cuba mengarang jugakla artikel-artikel terbaru. Apa-apa sahaja mengenai isu-isu semasa, pengalaman yang aku lalui, sesi membebel. Semoga korang semua terus terhibur dengan membaca artikel-artikel di blog aku ni & memberi aku semangat untuk terus menulis dan berkarya di masa akan datang. Terima Kasih Semua & Selamat Hari Raya Aidilfitri Mulia!!!!

Ni ada sedikit video untuk korang. Enjoy it!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...